Orgasm Control
tabletki poprawiające dlugosc stosunku


Kontakt

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych (long tail SEO) - NPROFIT

Pozycjonowanie stron internetowych

Skontaktuj się z doradcą i powierz pozycjonowanie profesjonalistom branży SEO.
Zadzwoń lub napisz:

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie

bezpłatną wycenę!

Czym jest pozycjonowanie
stron i witryn e-commerce?

Coraz więcej klientów przenosi swój biznes do Internetu i zakłada sklepy internetowe. W branży e-commerce najważniejsza jest sprzedaż – to cel, do którego dąży większość przedsiębiorców. Aby zdobyć większą liczbę klientów, sklep internetowy musi być widoczny w wyszukiwarce – dzięki temu potencjalny klient będzie w stanie poznać Twoją ofertę. Zwiększenie rozpoznawalności marki i zdobywanie zaufania klientów to podstawy dobrze prowadzonego biznesu. Dzięki nim zwiększa się również ruch na stronie, który jest niezbędny do osiągnięcia wysokiej konwersji.

Co zyskasz, dzięki pozycjonowaniu szerokiemu?

zwiększysz swoją szansę na sprzedaż poprzez uzyskanie większego ruchu na stronie internetowej
zbudujesz świadomość i zaufanie do swojej marki
pozyskasz nowych klientów i zwiększysz przewagę nad konkurencją
uzyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce oraz obecność w Google na zupełnie nowe słowa kluczowe
umocnisz swoją pozycję na rynku internetowym.

Zamów bezpłatną wycenę już teraz!

DZIAŁAMY SZYBKO – DLA SZYBSZEGO OSIĄGNIĘCIA WYNIKÓW

ZOBACZ, JAK WYGLĄDA ŚCIEŻKA REALIZACJI USŁUGI W NASZEJ AGENCJI

Co nasz wyróżnia?

Szybki start działania

Podjęcie działań od samego startu umowy
Jesteśmy jedną z nielicznych agencji SEO na rynku, która od samego początku współpracy podejmuje pełnię działań – po otrzymaniu potrzebnych informacji, od razu przystępujemy audytowania, pisania treści i link buildingu - bez opóźnień, z maksimum skuteczności

Działania niestandardowe

Kampanie SEO PR
Poza klasycznymi działaniami SEO, prowadzimy również szereg niestandardowych kampanii wspierających ten proces jak np. organizacja konkursów, czy tworzenie rankingów produktów, których celem są dodatkowe konwersje dla Klientów.

Sprawdzamy nasze działania

Testy na własnych projektach
W swoich strukturach posiadamy projekty e-commerce, na których często testujemy nowatorskie działania i nowoczesną strategię SEO, dzięki czemu zapewniamy Klientom wyłącznie sprawdzone rozwiązania, których skuteczność mieliśmy okazję sprawdzić na “własnej skórze”.

Infrastruktura SEO

Strony sprzedażowe
Jesteśmy autorami koncepcji budowania stron wsparcia, które nie tylko wspierają proces pozycjonowania, ale przede wszystkim są źródłem konwersji. Testujemy naszą infrastrukturę wieloma narzędziami, by miały dobrą renomę Googla i tym samym faktycznie działały, a nie widniały wyłącznie “na papierze”

Historie sukcesu

Historia współpracy z Klientem Denovo

De Novo II to firma z wieloletnim doświadczeniem w montażu folii okiennych oraz dekoracyjnych, działająca na rynku nieprzerwanie od 1995 roku. Od 2010 roku prowadzi stronę internetową i obsługuje klientów z całej Polski.

W ramach współpracy rozpoczętej w lipcu 2024 Klient jasno określił główny cel: zwiększenie ogólnej widoczności strony denovo.com.pl w wynikach organicznych Google. Priorytetem jest podniesienie pozycji na frazy związane z oferowanymi produktami i usługami — zarówno ogólnopolskimi, jak i o bardziej precyzyjnym charakterze.

Frazy
TOP 50

0 %

Frazy
TOP 10

0 %

Frazy
TOP 3

0 %

Pozycjonowanie z NPROFIT poprawia również widoczność w ChatGPT  oraz innych AI

Optymalizacja pod LLM (Large Language Models)

Tworzymy odpowiednio uporządkowane treści (nagłówki, dane kontaktowe, case studies). Dzięki temu zwiększa się szansa, że AI je zinterpretuje i przytoczy w odpowiedziach. Dobrze wypozycjonowane strony są częściej „czytane” przez modele AI.

Obecność w wartościowych źródłach zewnętrznych

Gdy Twoja marka pojawia się w artykułach, katalogach czy rankingach, AI może uznać ją za wartościowe źródło. Wykonywany przez nas link building to dziś nie tylko SEO, ale także budowanie autorytetu dla modeli językowych.

Tworzenie treści, które odpowiadają na pytania użytkowników

FAQ, poradniki czy porównania to treści, które  AI cytuje najchętniej. Tworząc je, zwiększamy szanse, że to Twoja strona pojawi się w odpowiedzi AI.

Strukturalne dane i schema.org

Wdrażamy dane strukturalne (np. Organization, FAQ, Product), co pomaga AI lepiej zrozumieć kontekst Twojej strony i trafniej ją cytować.

FAQ

Czy działania agencji są raportowane?


Tak, raportujemy wszystkie realizowane przez nas działania. Począwszy od pracy specjalisty, przez napisanie treści, na pozyskanych odnośnikach kończąc.

Tak, po rozpoczęciu współpracy konfigurujemy niezbędne narzędzia w pracy, takie jak Google Search Console czy Google Analytics 4. Konfigurujemy również cele, aby efektywnie realizować strategię.

Pierwsze efekty widoczne są najczęściej po wdrożeniu zmian audytowych, jednak realny czas potrzebny na zbudowanie satysfakcjonujących wyników to około 6-12 miesięcy w zależności od trudności branży.


Standardowo za kontakt odpowiada u nas Dział Obsługi Klienta, jednak na prośbę Klienta kontakt może odbywać się bezpośrednio ze specjalistą SEO. Niezależnie od formy kontaktu, specjaliści zazwyczaj uczestniczą w spotkaniach online z Klientami.


Umowy zawierają miesięczny okres wypowiedzenia.

Zamów bezpłatną wycenę już teraz!

Jak pracujemy?

Zaawansowany audyt SEO

Podstawą skutecznego pozycjonowania jest dobrze zoptymalizowana strona internetowa. Nasi specjaliści przeprowadzą szczegółową analizę witryny pod kątem najważniejszych czynników mających wpływ na wyniki wyszukiwania. Cechą charakterystyczną audytu jest analiza całości witryny, a nie tylko kilku wybranych podstron.

Wdrażanie zmian pod pozycjonowanie

Klientom dysponującym własnym działem technicznym lub współpracującym w tym zakresie z firmami zewnętrznymi, świadczymy usługi doradcze oraz prowadzimy pełen nadzór nad wprowadzanymi zmianami.
Dysponujemy własnym zaawansowanym zespołem programistycznym, w którego skład wchodzą prawdziwi profesjonaliści, którzy podchodzą z dbałością i odpowiednią powagą do powierzonych im zadań dlatego w zdecydowanej większości przypadków jesteśmy w stanie wdrożyć rekomendowane przez nas rozwiązania bez konieczności angażowania podmiotów trzecich. Pozwala to znacznie skrócić czas potrzebny na wdrożenie zmian, a czas to pieniądz!

Cykliczna rozbudowa treści na potrzeby SEO

Google jest wyszukiwarką treści, dlatego do uzyskania satysfakcjonujących wyników konieczne jest ich ciągłe dostarczanie. Każdego miesiąca będziemy przygotowywali teksty do umieszczenia na pozycjonowanej stronie internetowej. Będzie to nie tylko wyraźny sygnał dla wyszukiwarki, że firma się rozwija, ale również źródło nowych słów kluczowych wpisywanych przez klientów. Niemal zawsze wzrost objętości treści oraz ilości podstron istotnie wspiera proces pozycjonowania i pozyskiwania ruchu z wyników wyszukiwania.
Ciągły rozwój witryny,
Zwiększenie potencjału słów kluczowych,
Wzrost ruchu z wyszukiwarki,
Większe zaufanie ze strony wyszukiwarki.

Zaawansowany Link Building w SEO

Odnośniki prowadzące do witryny to nadal kluczowy czynnik mający wpływ na pozycje w wyszukiwarce. W ramach współpracy pozyskujemy dla strony internetowej odnośniki wysokiej jakości oraz budujemy dedykowane witryny wspierające pozycjonowanie.

Wzrost widoczności w wyszukiwarce,
Dodatkowy ruch z publikacji sponsorowanych,
Ruch z dedykowanych stron wsparcia,
Wzrost rozpoznawalności marki.

Analiza konkurencji SEO

Konkurencja to bardzo cenne źródło informacji, dlatego cyklicznie prowadzimy analizy witryn konkurencyjnych. Uzyskiwane w ten sposób informacje służą nam, aby jeszcze efektywniej pracować na nasz wspólny sukces.

Dodatkowy ruch z publikacji sponsorowanych,
Ruch z dedykowanych stron wsparcia,
Wzrost rozpoznawalności marki.

Analiza konkurencji ma na celu identyfikację głównych konkurentów przez badanie u każdego z nich rozmiarów jego sprzedaży, wskaźników wzrostu, stopnia integracji oraz wyznaczenie silnych i słabych stron każdej firmy konkurencyjnej. Duże znaczenie w analizie konkurencji ma ustalenie, w jakich grupach klientów konkurent ma lepsze, gorsze lub takie samo powodzenie i dlaczego, gdyż na tych informacjach można oprzeć politykę cenową i zmodyfikować odpowiednio politykę marketingu.

Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych
Maria Sierpińska, Tomasz Jachna

Badania SEO

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilka razy dziennie. Właśnie dlatego ciągle poszukujemy nowych, skutecznych rozwiązań poprzez prowadzenie badań z wykorzystaniem metody naukowej. Znajdujemy w ten sposób nowe rozwiązania, ale również udoskonalamy obecne.
Dostosowanie działań do aktualnych algorytmów wyszukiwarki
Eliminacja nieskutecznych technik z procesu pozycjonowania
Uzyskiwanie przewagi nad konkurencyjnymi agencjami

Cykliczne rekomendacje zmian

Pozycjonowanie to proces ciągły, dlatego jednorazowa optymalizacja nie jest wystarczająca. W oparciu o zbierane w trakcie współpracy dane dotyczące ruchu i konwersji, cyklicznie rekomendujemy dodatkowe zmiany optymalizacyjne.
Zwiększenie nacisku na najlepiej konwertujące frazy oraz na podstrony
Strona stale dostosowywana do standardów wyszukiwarki
Coraz większy potencjał w wyszukiwarce

Nieograniczona ilość fraz

Istotą pozycjonowania szerokiego (long tail) jest budowanie zaufania do witryny, a nie pozycjonowanie 5, 10, 30 czy nawet 100 słów kluczowych. Poprzez ciągły rozwój strony internetowej oraz jakościowy link building, stale zwiększamy potencjał witryn klientów. Dzięki temu pozyskują oni ruch z kilku, a nawet kilkunastu tysięcy różnych sformułowań.

brak stałych opłat za pozycjonowanie
skupienie na trwałej i stabilnej współpracy

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie

bezpłatną wycenę!

Formularz kontaktowy:

Imię:
Adres e-mail:
Treść wiadomości: